söndag 29 augusti 2010

Vovvsing

Nu har jag fått iväg en laddning till tippen, så nu kan jag fortsätta röja igen.
Fastnade ju då det inte fanns någon plats att ställa det som skulle slängas.
Min dotter har fått en ny bebis. Thea 6 månader. Korsning mellan Amstaff och Labrador.
Hon är så lugn och söt och Ceasar tycker hon är mysig.
Han har väldans koll på vart hon är när vi är ute och går.
Detta var en rolig leksak tyckte hon.
Annars gillar hon att leka med allt.
Hittat mina garner flera gånger. Ett nystan blir till att nysta om.
Strumpor tycker hon också om .
Hon kommer nog idag och busar lite till.

PÅ stickfronten händer det lite i alla fall mellan städning och hundturer.
Mors julklapp är klar. Har börjat på en likadan till till en annan
i julklapp. Det blir lite stickat om kvällarna nu igen.

Idag kommer stora sonen med sin nya familj och hälsar på.
Tur jag bakade morotskaka igår.

Inga kommentarer: