tisdag 10 augusti 2010

Soligt

Tvätten är tvättad och upphängd

Gräsmattan har fått sig en klippning.

Köttet är grillat

och nu är det kväller.
Att dömma av datumet i kameran så är det riktig kväll. Det enda som stämde var årtalet.

Nu ska jag blogga tänkte jag och tog kameran och gick ut. Inte ett liv i den. Bara att ladda batteriet. Kanske man skulle köpa ett till i reserv.

Fick leta rätt på den lilla gamla kameran istället. Och den hade nog inte varit använd på länge med tanke på datumet.

Idag har jag haft en utedag. Börjat lite i landen åxå. Nu när det har regnat så mycket så är det väldigt skönt med lite värme. Ville verkligen sitta i solen så jag letade upp ett land i gassande solsken. =0)

I morgon ska jag fika med han "Chefen" klockan nio.
Det blir till att ställa klockan så man inte försover sig.
Jisses så spännande.

PÅ stickfronten så stickas det bara om kvällarna . Julklapp till mor. Så den kan jag inte visa här . haha

Nu blir det kaffe och sen en dusch och vidare in i soffan.

Inga kommentarer: