onsdag 4 augusti 2010

Lycka är.........

När det kommer garn på posten.
Härligt, nu ska jag bara ta mig tid att sätta mig och sticka åxå. Är inne i en period av röj och städ just nu.
Måste bli av med 10 års gammal skit som ligger och skräpar.
Men ikväll blir det stickkväll för då är det min tv kväll och gubben ska till biljarden.

Idag har jag varit på infomöte på arbetsförmedlingen.

På facebook skrev jag att jag skulle dit på info idag så jag fick ställa klockan.
När jag kom hem hade jag fått ett meddelande

Kan du skruva, montera?Vi kunde ju testa någon månad om du är osäker?

Vad svarar man på det..... Jo klart jag kan skruva och montera.
Så nu väntar jag på att han ska svara igen.
Tänk om man kunde få jobb efter två dagars arbetslöshet.

Det vore ju toppen.
Han som skrev är en gammal kompis från förr.

Inga kommentarer: