onsdag 19 november 2008

Tröstshopping


Mitt tröstshopping paket från garnhärvan har kommit idag.
Hon är riktigt snabb på att skicka vill jag lova. Åh vad jag har klämt och känt.
Sonen ringde mig på jobbet. Du mamma det låg ett paket på trappan till dig, jag tror det är garn. Han hade så rätt.
Blir så sugen på att börja på något nytt. Men det får väl vänta tills december månads sockmönster från stickameras sockklubb kommer ut. Och Två par nya harmony strumpstickor köpte jag ju med , men då skulle jag ju kanske kunna börja på något nytt annars ligger dom ju bara där och är ledsna om ingen stickar med dom. Man har så mycket man vill i huvudet men det hinns ju aldrig med. Vi får se vad kvällen har att erbjuda jag kanske inte kan hålla mig från att börja på något nytt. Hihi

Inga kommentarer: