tisdag 2 september 2008

Sorgligt

Idag är ingen rolig dag.
Idag har de varslat på jobbet. Ca 10 st.
Usch, så nu ska man leva i ovissheten om man ska få stanna kvar eller gå.
Går dom efter anställningsår eller kompetens . Ja det är den stora frågan.
Den som lever får se. Inget kul att gå till jobbet i morgon. Vill bara gräva ner mig med mina stickor. Depp depp. Mycket tankar snurrar i huvudet om framtiden.
Vad vill jag egentligen bli när jag blir stor. Eller är jag kanske stor nu?????
Vad vet jag. Jag är ju bara en sketen kollektivare jag.
SUCK

3 kommentarer:

MiaMaria sa...

Hej!

Vad trist med så många som ska sägas upp...men du klarar dig nog...

Lycka till inne hos mig och
ha en bra dag!
MiaMaria

Birgitta sa...

Det går nog bra ska du se, saker och ting brukar ordna sig i slutänden även om det ser trixigt och hopplöst ut just nu...
Kram//Birgitta

Lissy sa...

Tråkigt med varsel, jag har varit med om det också i flera omgångar och till slut fick jag gå, föll på åldersstrecket men det är ju inte aktuellt för dig. ;)
Det kommer att ordna sig till det bästa ska du se
Kram/Lissy