onsdag 10 september 2008

Konjunkturs anpassad arbetstid

Japp nu har vi fått reda på vad konjunkturs anpassad arbetstid är för något. Vi har haft möte på jobbet idag. Så nu ska jag jobba tre dagar i veckan i tio veckor. På dom tio veckorna ska vi gå fackkurs fem gånger, men hej vad ledig man blir. Nu ska det stickas minsann. Sen kommer ju då följden av det här nästa år då vi ska jobba in allt det vi har varit lediga nu, men va faan man har ju tid i kompen. Hehe men det är ju inte alla som har sparad tid så jag har ju det rätt så bra.
Idag gick jag hem halv åtta för att titta på idol och innan chefen gick hem så lade jag in om semester i morgon och på fredag är jag ju ledig eftersom det är kvällsvecka. Så nu har man ledigt till måndag klockan halv tio då fackutbildningen börjar . Jag säger bara WOW
Nu ropar stickorna på mig

Inga kommentarer: