torsdag 17 april 2008

Hoppsan!!!!!

Vad tiden går fort. Nu har nästan hela veckan gått utan att jag hunnit skriva här. Jag tycker jag mest är ute och går. Men jag får nog sluta med det eftersom jag fått ont i båda höfterna, och då är det väl bättre att sitta i soffan och sticka tror jag =0) Jag tror det är en bra medicin. Men jag har stickat lite i alla fall. Hemlisens ??? är klar. Aprilsockarna blir klara idag. Sen ska jag börja på aprils muddar och försöka hinna det klart tills nästa mönster kommer ut. Så det är bråda tider. Igår var dottern och jag ute och gick i regnet i två timmar. Var hemma och lagade mat och sen skulle gubben ut och gå och då fick man ju hänga på, så där rök en timme till. Satte mig i soffan vid åtta och stickade. Men det är faktiskt kul att vara med i Tappa med jobbet man blir väldigt sporrad att gå. Och motion är ju bra har jag hört.

Inga kommentarer: