lördag 28 januari 2012

Utmanad



UTMANAD!

Jag har blivit utmanad av Villa Svea och givetvis anatar jag den..
Man ska svara på frågorna och sända vidare till 10 stycken som man är lite nyfiken på!

Mina Svar på utmaningen:

1) Vad gjorde du för 10 år sedan?
För 10 år sedan bodde alla barnen hemma och var inte så stora som dom är nu så jag hade fullt upp med fem ungar jobb och matlagning. Vi bodde i detta huset då med. Jag hade ett härligt arbete att gå till varje morgon.

2) Vad gjorde du för 1 år sedan?
För ett år sedan var jag i början på min arbetslöshet och tyckte livet var rätt jobbigt med hot från arbetsförmedlingen om att behöva flytta om jag fick ett jobb. Började skolan istället.

3) FEM snacks du gillar?
Jag är alltid i behov av nötter. Jordnötter , hasselnötter och mandel , cashewnötter. Det blev bara fyra.

4) FEM sånger du kan texten till?
Icewarm-Inme ,Sommaren är kort,  Laugh 'n' A ½. Det finns inga mirakel, Ett av dom sätt

5) FEM saker jag skulle göra om jag blev mångmiljonär?
Jag skulle ge mina barn pengar så att dom hade det bra. Sen skulle jag och gubben dra utomlands och bara njuta av livet. Ser jag några fattiga människor på vägen skulle jag sticka till dom pengar med. Och så skulle jag köpa GARN

6) FEM saker jag aldrig skulle klä mig i eller köpa?
Hängbrallor som barnen har idag, harembyxor, stringtrosor, tajta kläder där bilringarna syns,platåträskor.

7) FEM saker du gillar att göra?
Sticka, virka, shoppa, slappa, äta =0)

8) FEM dåliga vanor?
Mitt facebook och mafia wars beroende, snuset, lite lat”Det kan vänta tills i morgon beteendet” obäddad säng.

9) FEM favoritleksaker?
Datorn, min iphone, stickor, virknålar och min spinnrock

10) TIO personer som jag vill se göra denna utmaning?
Jag kan inte välja tio stycken då det finns så många bloggar att välja på. Så det är bara att kopiera och svara på frågorna för den som vill =0)

Inga kommentarer: