fredag 27 januari 2012

Inte mycket

Det har inte hänt så mycket här idag.
Har varit lite slö och lat och lite huvudvärk.

Igår var jag och dottern på healing. Undrade hur det skulle kännas, OM det kändes och det gjorde det.
Man är ju lite skeptisk. Det kändes som ådrorna i hjärnan pumpade, magen knorrade och jag liksom rös på något vis. Väldigt behagligt men lite olustigt. 

Ska dit om två veckor igen får se hur det går då.

När dottern kom ut från sin healing så satte vi oss ner och pratade. Denna healingtjej berättade då att det var en envis gammal dam som sista tiden hade suttit i rullstol som promt ville komma fram och ge sig till känna. Men det var ju inte därför vi var där så hon fick inte komma fram. Hm skumt. 
Man kan ju säga att jag visste att det var min kära mormor som var där eftersom hon har varit hos dottern förr , så jag blev ju lite ledsen och började att gråta. Så det kan bli. 
Vi får nog gå på seans dottern och jag  =0)

Dammsugit och torkat golv har jag i alla fall gjort idag så det är rent till helgen.

Lilla gubben har fått en killförkyldning och ligger utslagen i soffan. Köpte lite medikament till honom.
Tror det är dags nu efter middagen av fläskfilé och sallad att sätta sig i soffan bredvid honom och kolla in en film och sticka lite granna. Det är ju Fredag 

1 kommentar:

Änglabo Gård sa...

Hej och Goo Kväll/natt!!

Har en utmaning till dig i min blogg!!

KRAM JOHANNA; VILLA SVEA