måndag 21 mars 2011

Yes yes yes

I morse ringde dom från kunskapsnavet och talade om att en hade tackat nej till skolan, så då fick ju jag en förfrågan om jag ville börja. Klart jag ville det =0). Så på måndag kl 10 börjar jag i skolan igen =0)

Jisses vad jag blev uppspelt. Ringde vännen D som kommit in på skolan redan innan och fick telenummer till folk som ville sälja sina böcker. Fick i alla fall tag i en bok. Min svägerska hade också en som jag skulle ha och en fick jag skicka efter. 400 kr för en psykologibok. Inte klokt.

Kl halv tio skulle jag möta mor och städa klart det sista i lillebrors gamla lägenhet.

Kl 1 var vi klara. Hem och kasta i sig lunch och sen iväg till tandläkaren. Jisses vilken dag.

Resten av kvällen ska jag bara vara.

Åh jag är sååååå glad äntligen har man inte arbetsförmedlingen hängande efter sig.