fredag 29 oktober 2010

Fredag

Ja då var det fredag igen då.
Fast det är ju nästan fredag varje dag när man är arbetslös.

Jag har haft städnojja denna veckan, och jag är inte ensam om de haha
Milla min gamle vän har också haft det.

Städnojjan kom av att jag och Milla var och fikade hos en gammal arbetskamrat.
Hennes hem såg ut som från en inredningskatalog.
När man kom hem såg man allt som man inte kommit ihåg.
Så städat det är vad jag gjort denna veckan.
Till och med stolarna i köket fick sig ett lyft.

Lille sonen har börjat körskola för moppe. Han fyller ju femton i december.
Två kvällar har han varit på teorikurs och i morgon kl 9-16 ska han köra bana.
En bit hemifrån så vi får luncha hos lilla moster.
PÅ kvällen blir det vinkväll hemma hos Doris med vännerna Margita, Åsa och Milla.
Det ska bli såååå roligt att få träffa de gamla arbetskamraterna igen.

Jag har varit med om en pinsam grej idag.
Skulle gå in på Gina tricot och det tjöt både när jag gick in och ut.
Hm, undrar vad det kunde vara . jag hade inget nytt på mig alls.
Väldigt pinsamt.

Ikväll blir det gungstolen med stickningen och Idol och jag undrar om det inte blir ett glas rött med.

Inga kommentarer: