söndag 26 september 2010

Happy birthday

Idag har vi fått en liten tre åring i huset.
Hipp hipp hurra

Idag blev det vov till frukost det tycker han är smaskens.

Idag har varit en riktig slappardag.
Blåser rena rama stormen ute så det går knappt att öppna ytterdörren.
Det var lugnt mitt på dagen, men nu har det börjat blåsa riktigt igen.
Har vaknat ofta inatt pga detta.

Jag har mest suttit i min gungstol och stickat.
Hann med en tur i tvättstugan med så vi har lite rena kläder.

I morgon är det dags att gå på möte hos Jobbcoachen igen.
Har haft en liten svacka med att söka jobb. Skyller på att jag inte varit i form. Snorig och dan.
Men nu tror jag att det börjar vända.

Denna veckan är "Fulltecknad"
I morgon Jobbcoachen
Onsdag Studiebesök på KLS
Torsdag är det dags att gå in till Af och tala om att man vill börja stämpla.
Då blir jag arbetslös på RIKTIGT

Uscha arton år sen sist

Inga kommentarer: