tisdag 28 april 2009

Tråk tråk tråk

Varsel på jobbet igen. Suck...
På kollektivsidan ska det bort 10- 12 st vi är 35 nu.
Tjänstemännen ska reduceras med 15 stycken. Många blev det.
Kanske bäst man letar nytt jobb, synd bara att det inte finns några.
Annars är livet bra. Stickar och står i , leker med Ceasar och bollarna på kvällarna.
Jag är klar med min romantiska gröna kjol men måste till stan och hitta ett grönt virkgarn jag ska virka kanter med.
Snart är det helg och ledigt igen. Det är superskönt tycker jag.
När jag slutade jobbet idag så var det så varmt ute så man trodde nästan att det skulle bli åska.
Just nu är det 17 grader på termometern. Inte illa för att vara klockan sex på kvällen. Kanske man snart vågar plantera i växthuset då.
Nu ska jag ta kväll i soffan tror jag.

Inga kommentarer: