måndag 20 april 2009

Glassigt

Helgen har varit skön fast väldigt blåsig. I brist på sockar så har jag påbörjat en candleflame utav mitt handspunna garn. Min dotter tyckte det såg ut som GB glass färger. Hihi kanske det....
Jag har lite kvar på mammas alpackasockar än men dom är snart klara. Längtar tills nästa mönster kommer ut i sockklubbarna jag är med i.
Jag Ceasar har varit ute och lekt mest hela helgen. Lillmatte Nathalie har varit hos mig varje dag. Har hittat fem fotbollar i trädgården nu som jag dödat lite. Luften pös men det går bra att dom sparkar och jag hämtar i alla fall. Springa det kan jag. Matte har övat på att gå ut och fostra mig när vi promenerar. Det går bra, jag drar inte så mycket för då kan jag ju knappt inte andas. Men motorcyklar tycker jag inte om. Jag är lite rädd då , dom är ju större än mig. Men dom säger att dom ska jobba bort det. Min förra husse sa att jag åt dåligt , men här äter jag som en häst. Fast att jag får samma mat så är det lite godare på något vis. Jag är ju hungrig för jag springer ju i trädgården hela dagarna. Igår fick jag en bit fläskfilé av matte. Men det vet inte husse om, den kanske han skulle gnagt på.
Nu ska matte och jag ut i trädgården igen och sparka boll. "Voff"


Inga kommentarer: