onsdag 21 januari 2009

Utmärkelse

Denna utmärkelse fick jag av Soili idag.
Tack så väldigt mycket .
Det är ju roligt att bli lite uppskattad. =0)
Nu ska jag ge den vidare till bloggar som inspirerar mig.
Det är så många som har så intressanta och mysiga bloggar här så jag kan faktiskt inte välja.
Alla som hälsar på mig kan ta den med sig.
Nu är snart denna arbetsveckan slut och det ska bli skönt att det blir helg. På lördag har Far bjudit in mig på raggmunkar "han vet att jag älskar det" Gubben bjöd han in på whiskey så jag vet inte om kanske gubben får gå hem med hungrig mage eller om han kan få några ragger =0) eller om han bara ska dricka whiskey.
Whiskey är verkligen inte gott i min mun.
Nu ska jag sticka en stund medans jag är själv hemma innan det är dags för matlagning.
Stickar lite på eftermiddagarna på bytesvantarna på kvällen blir det Hermione mössan.
Klart slut för idag.

1 kommentar:

Unknown sa...

Du har utmärkelser på min blogg.