måndag 27 juni 2011

Midsommarhelgen

Har varit härlig.
Spelade lite kubb och så på midsommarafton. Var hemma redan kl 11 och somnade sött.
Lördagen och söndagen gick åt till att fixa min trädgård från ogräset som har vuxit till sig sen jag började skolan.
Vi var och hälsade på sonen som var ute och kampade med sin morbror på kolbodabaden. Dom hade det bra .

Idag börjar det verkliga livet igen.
Ska ta blodtrycket kl 2 jag missade ju förra tiden =0( slarvigt.
Halv tio börjar jag att jobba och jag hoppas att jag ska kunna sova en liten stund innan jag åker dit.
Denna veckan jobbar jag 50 timmar natt. Nästa vecka blir lugnare då jag bara jobbar 10 timmar.
Tur är väl det för på fredag får vi besök ifrån England av två facebookkompisar. Jobbar hela helgen så gubben får sköta om dom själv om nätterna medans jag jobbar.

Men det går nog bra.

Nu ska jag försöka få lite nytta gjort.
Ha en bra solig dag

Inga kommentarer: