onsdag 22 december 2010

Dan före dan före dopparedan

Brrrr

Nu är det kallt här nere i söder vill jag lova. I morse var det 23 grader.
Hunden spritter med benen när vi är ute, han tycker det är kallt om tassarna.
Vi är ju inte vana vid sån kyla här nere.

Igår kom jag på vad jag önskade mig av gubben i julklapp.
Garn till Stjärnhop sjalen.
Så jag får väl ta och beställa det efter jul .

Idag har vi varit inne och köpt det sista till julen.
Gran, nötter och dadlar.
Igår var vi inne och köpte de sista julklapparna.

I morgon kommer två av mina gamla arbetskamrater och fikar med mig. ROLIGT.
Härligt att få träffa dom igen.

Julstädningen är klar. Granen inne och jag har satt i ljusen men inte klätt den. Det gör vi i morgon. Då ska vi koka skinka och fixa revben, göra jansson och ha uppesittarkväll med barnen och dricka glögg och mysa.

Jag tycker verkligen julen är mysig =0)

Inga kommentarer: