tisdag 26 juni 2012

Tisdag

Sommarjobbet har börjat och idag jobbar jag kväll.
Ledig ända till tre.
I morgon är jag hel ledig för att sedan jobba ända till söndag. 
Denna veckan blir en 46 timmars vecka. Men nästa blir skönare då jag endast bara jobbar två dagar av sju =0)
Midsommar gick över förväntan bra. Ingen betongkeps det minsta dagen efter =0)
Fick en liten midsommarbild skickad på telefonen av stora sonen.
 Hon är ju för söt denna lilla unge <3


Dags att ta tag i dagens göromål som att gå till affären och hitta något till middag. Blir tidig middag idag eftersom jag jobbar. 
Men jag får väl ha något gott till kvällen åxå =0)

På stickfronten går det bra. Nu är det nästan dags att börja sticka vinterkläder . En till pyttipanna klar men jag har inte orkat fästa trådarna ännu.
 Vädret är ju inte helt hundra för denna sommaren. Gubben är inne på andra semesterveckan och det regnar hela tiden. Tur vi har många böcker som han kan läsa. 
Till och med jag har börjat att läsa nu när skolan är slut och jag inte behöver sitta med näsan i skolböckerna. 

Inga kommentarer: