lördag 28 april 2012

Nu är det .....

Helg igen

Det är så härligt.
Denna helgen ska jag bara vara för att på måndag börja på plugget till sista provet i den här kursen och sista provet i hela mitt liv hoppas jag. Snart är skolan slut.
Frökens prov är inte och leka med och jag tror att hon tror att vi ska bli doktorer. Vi har inte ens fått veta svaret från förra provet än =0(

Idag ska gubben till sin far och hjälpa honom att såga ner ett träd. Jag ska tvätta och jag tror nog att jag ska gå ut och klippa gräset. Det börjar bli väldigt högt på sina ställen. Städa av altanen mehövs också. Det är mycket pollen därute. Gubben får nog ta fram högtryckstvätten.

Träningen funkar. Min man har läst någonstans att man ska göra saker 21 ggr innan det räknas om en vana. Det är ett par gånger kvar för vi har bara varit där fyra gånger. Ibland känns det trögt att åka dit men det blir bättre när man kommit igång. Det tar ju dock bara en och en halv timme.

Dags att göra lite nytta här i dag.

Inga kommentarer: