måndag 23 maj 2011

Nu

Har jag fått lite andrum.
Det har varit mycket nu. Tenta på tenta på tenta varvat med pluggande i mängder.
Suck.
Nu har vi ingen tenta förrän på måndag. Och nu hade jag då tänkt att hinna med mitt hem min trädgård mm.
Igår kväll tog jag fram min stickning men jag kände efter en stund att jag faktiskt inte ens orkade sticka, så jag la mig i soffan och tittade på tvn istället.

Fick mail om att jag ska hinna klämma in två jobbnätter till sommarjobbet åxå.
Så jag får ta och skolka en eftermiddag från skolan och sen hem och sova så jag orkar jobba natten. Sen blev det natten därpå med men då gick vi bara halvdag så då får jag väl åka direkt till skolan efter jobbet.
Tur det är en kort utbildning så man snart kan orka med sitt liv igen.

Nu ska jag ta kväller och bara vara, Hjärnan är tom efter tentan idag
God natt

Inga kommentarer: