tisdag 25 maj 2010

Sömnigt värre

Denna dag började sömnigt.
Ville verkligen inte vakna. Det är ju så himla skönt att sova.
När man väl kom inramlande på jobbet fanns inte så mycket att göra.
Möte med alla klockan nio för att ventilera och så.
Där fick vi veta att kvällskiftet fått gått hem tre timmar tidigare igår. Alltså fick vi gå tre timmar tidigare idag. Jaaaaa, jag slapp och ta komp för att gå till tandläkaren.
Det kändes skönt. Och i morgon fick vi sovmorgon till nio.

Halv elva var det lunch och sen fick vi gå. Vilken härlig arbetsdag.
Sprang en runda på stan innan tandis. Hittade ett par leggings och en skjorta.
Måste verkligen ta tag i mitt liv snart och börja gå ner i vikt. Jag väger alldeles för mycket nu.

Tandläkaren var plågsam som vanligt.
Han hade fått min brygga som han satte dit. Äntligen riktiga tänder i munnen.
Det kalaset kostade bara 14900. Men f kassan sponsrade med 12 så jag betalade 2900 själv.
Riktigt gratis ju =0)
Nästa gång blir det en krona till och sist en utdragning av sista visdomstanden. Sen är jag färdig.
Åh vad skönt.

Med bryggan har jag sluppit min glugg där det fattats en tand som blev urdragen när jag var liten. Och så fixade han min glugg i framtänderna med. Snart är jag ju riktigt snygg.

Idag har jag vågat hänga in alla vinterkläder i garderoben uppe. Nu behövs dom nog inte längre hoppas jag.

Ute har det ösregnat idag. Fick sitta i bilen en stund när jag kom från stan för det gick verkligen inte att gå ut.

I morgon ska jag nog dra fram kameran och fota lite så jag har någon bild att lägga upp här i alla fall.

1 kommentar:

Mikaela sa...

Låter som tuffa tider... Hoppas allt reder upp sig! Kram!