tisdag 29 januari 2008

Hemlis 3

Har anmält mig till StickaMeras Hemlis 3.
Har aldrig varit med så det ska bli kul.

Hemlis-frågorna:
1. Vilken sorts garn tycker du mest om? ULL.
Är det något material du absolut inte tycker om? NEJ
2. Vilka är dina favoritfärger? BLÅ SVART LILA
3. Är det någon färg du absolut inte tycker om? GRÖNT.
4. Vilken sorts stickor tycker du bäst om/använder du helst? GILLAR ATT STICKA MED TRÄSTICKOR FÖR DE GNISSLAR INTE NÄR MAN BLIR SVETTIG.
5. Hur länge har du stickat? STICKADE MIN FÖRSTA TRÖJA NÄR JAG VAR 16.
6. Dricker du kaffe? JAPP DRICKER MÄNGDER MED KAFFE.
7. Är du allergisk mot något? DJUR
8. Vilken slags musik tycker du om?LYSSNAR PÅ DET MESTA.
9. Favoritgodis? LAKRITS OCH VIOL.
10. Håller du på med någon annan "skapande hobby", förutom stickning? VIRKNING KORSSTYGN OCH LITE LAPPTÄCKEN IBLAND.
11. Vad tycker du är roligast att sticka? SOCKOR VANTAR SJALAR
12. Prenumererar du på någon sticktidning? NEJ
13. Har du något drömprojekt på önskelistan?NEJ
14. Använder du pulsvärmare/handledsvärmare? JAG HAR GJORT ETT PAR MEN ALDRIG ANVÄNT DOM FÖR DET HAR JU INTE BLIVIT KALLT ÄN
15. Tycker du om att sticka pulsvärmare? JA.
16. Stickar du sockor? JAPP
17. Vad har du för fotstorlek? ST 38 LÄNGD 24 CM, OMKRETS 24 CM
18. När fyller du år? NOVEMBER.
19. Stickar du med pärlor? NEJ DET HAR JAG ALDRIG GJORT.
20. Vilken slags böcker (ej stickning) läser du helst? JAG HINNER ALDRIG LÄSA FÖR JAG SOMNAR INNAN HUVUDET LANDAR PÅ KUDDEN .

Inga kommentarer: